sunnuntai 14. kesäkuuta 2015

Hiuskriisi

Hei vain kaikki rakkaat lukijat!

Kuten tarkimmat saattoivatkin jo huomata, en ole päivittänyt pitkään aikaan. Syy on yksinkertainen: on ollut niin paljon stressiä, ettei ole huvittanut kirjoittaa yhtään mitään!

Koulu loppui, oli kevätjuhla, Desucon, kavereita ollut kylässä... Kaikenlaista on tapahtunut, mutten ole mistään jaksanut kirjoittaa. Hyvä jos olen vlogiakaan saanut tehtyä! Olen ollut kamalan väsynyt kaikkeen koko ajan. Paljon huolehtimani muotoilun portfoliokurssin työkin meni ihan penkin alle tässä olotilassa, mikä harmittaa paljon, koska ideani oli todella hyvä jopa omasta mielestä.

Harmittelut sikseen! Tässä pari kuvaa kevätjuhlan asustani:

Sain kotoa Sibeliustalolle kävellessäni pari rakkoa ja haavan varpaaseen kenkävalinnastani, koska ei minulla mitään sukkia tai sukkahousuja ollut :c


Tässä vielä nämä (postauksen aiheeseen liittyvät) uudet hiukset!! Halusin maitosuklaan ruskeat, mutta punaruskeaa tuli. Myös otsatukka on leikattu uusiksi: toiselta puolelta terävän tasainen kulma, toiselta puolelta otsis muuttuu kaarevasti sivuhiuksiksi. Tykkään kyllä kovasti!

Mutta silti haluan siniset/pinkit hiukset takaisin ja se violetti edelleen olisi unelma... Ja olenkin taas hiuskriisissä! Haluan odottaa hiusten kasvamista ainakin hartioille asti ennen kuin taas värjään, mutta en jaksa odottaa. Toisaalta edellisestä värjäyksestä on liian vähän aikaa että voisin taas vaihtaa. Ehkä olen kesän brunette, katsotaan sitten! 

Mutta nämä hiukset saavat minut näyttämään lyhyeltä ja leveältä. Tykkään polkkatukasta, mutta silti. Olen pitänyt näitä paljon ponnarilla, mutta otsatukka ja kaikki lyhyemmät hiukset jää yli ja näyttävät kamalilta. Mutten sitten kuitenkaan tiedä sopivatko pitkät hiukset minulle, minulla kun on ollut ainakin kymmenen vuotta lyhyet hiukset. (jos siis ihan tenava aikoja ei lasketa)

Hiuslaatuni huolettaa minua myös. Nämä kun ovat tällaista höteröä hattaraa, tulisiko minulle afro jos hiukset kasvavat? Vaikka nyt ruskeina nämä ovat paljon parempivointiset kuin aiemmin, mietin asiaa silti. Ehkä se johtuu kesästä? Talvella hiukset ovat sähköiset ja ohuet. Viime kesänä minulla oli iiihan lyhyt tukka, joten en voi oikein verratakaan.

Asiasta toiseen! Koulu loppui, joten kaikki kuvistyöt piti hakea ennen kevätjuhlaa. kävi kuitenkin niin, etten saanut valtavaa kasaa töitä mukaani ilman autoa torstaina ja lauantaina oli kevätjuhla. Perjantaina menin Espooseen katsomaan vastasyntynyttä pikkuserkkuani, joten kaikki töit jäivät koululle. Toivottavasti ne ovat tallessa, pidin valtavasti värjäämistäni kankaista...

Ja pikkuserkusta puheenollen!




Katsokaa nyt tätä pientä toukkaa!! Pojalla ei ole vielä nimeä, mutta kaikenmaailman nimityksillä häntä jo kutsutaan. Toukka oli koko ajan nälkäinen kun käytiin katsomassa, eikä oikeastaan itkenyt kun vasta silloin kun minä otin hänet syliini. (kuvissa näkyy vihainen mulkoilu, en ollut kiva sitten) 
Mutta äitille napero poseerasi oikein komeasti. 


Yhyy, olen todella vauvarakas ja hengasinkin koko vierailun toukan kanssa. En malta odottaa että näen tämän komian pojan kasvavan. Sitten voin sanoa että muistan kun olit niin pieni ja voin nolata hänen kaverinsa vauvatarinoilla!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Enkä muuten kyllä jaksa tehdä erikseen postausta desuconista. Kivaa oli. Sain uusia kavereita. Otettiin kuvia. Kuvat löytyy facebook sivultani !

Erityisesti conista haluan kiittää kaveri A:ta joka siivosi meillä, kaveri B:tä joka uhrasi polvensa vuokseni ja otti valtavasti hyviä kuvia, Haikyuu!! cosplay ryhmää johon sain tutustua (toivottavasti nähdään vielä), kaveriporukka A:ta jotka yöpyivät meillä, kaikkia joiden kanssa juttelin ja ennen kaikkea kiitos vaan Lahen sää kun pilasit photoshoottini ja palelsit koko viikonlopun!!!

Ja vielä yksi iso juttu. 25.6. menen tyttöystävän kanssa Haapajärvelle hänen isoisoisänsä hautajaisiin (minä hengailen sen aikaa jossain muualla) ja sieltä menemme Seinäjoelle hakemaan KISSANPENTUMME!! Kyllä vain, meille tulee pieni karvavauva! Pikseli, nimi on jo päätetty. 

Olen valtavan innoissani! Pitää kyllä siivota kämppä kissaystävälliseksi ja koota raapimapuu yms. Harmittaa kyllä valtavasti, että kaikki kuvistyöt ovat koulussa. Koska teimme kaksikin kissanpetiä tietokoneruuduista ja toinen oli tarkoitus antaa pikselille! Yhyy. No, väliaikainen peti kyllä saadaan aikaan kesäksi ja heti kouluun päästyäni otan Tietokisse työn kotiin.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

Mutta eiköhän tässä ollut taas kaikki tällä kertaa. Ensi postaukseen siis!!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti